X PERLU JUAL BARANG....X PERLU JUMPA ORANG!
HALAL DAN LUMAYAN.

Saturday, June 26, 2010

SISTEM VEMMABUILDER



Sistem Vemmabuilder.com memang banyak membantu saya dan juga usahawan VeMMA yang lain dalam menjalankan perniagaan ini. Mungkin ada yang tak tahu apa yang sistem Vemmabuilder ini bantu dan bagaimana ia menjalankan tugasnya sehingga memudahkan sebanyak 80% kerja kita dalam Vemma ni? Wow!

Pertama sekali, sistem Vemmabuilder.com memberikan website landing page promosi kepada ahli Vemma untuk mempromosikan perniagaan ini. Ini contoh landing page Vemmabuilder.com saya : http://www.vemmabuilder.com/804076205 dimana 804076205 adalah nombor ID Vemma saya. Apabila saya mempromosikan website ini, sesiapa yang terjumpa website ini dan mendaftar, secara automatik orang itu akan menjadi Pre-Enrollee atau bakal downline saya dalam Vemma.



Selepas PE saya mendaftar di landing page tersebut, sistem Vemmabuilder.com akan menjalankan tugasnya membantu anda followup PE tersebut dengan info secara harian. Jadi tugas ahli Vemma boleh fokus sahaja kepada promosi website promosi yang diberikan. Sekiranya PE tersebut betul-betul berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang perniagaan Vemma ini mereka akan membaca dalam webiste tersebut atau mereka sendiri akan menghubungi anda.

Hebatkan? Tak macam MLM biasa yang kita cari orang. Dalam Vemma orang akan cari kita nak tahu tentang kehebatan bisnes ini.

Sistem Vemmabuilder.com juga akan membantu memberikan kita downline-downline percuma dari upline-upline kita. Dalam satu hari tak mustahil kita dapat sehingga 20-30 downline percuma. Downline-downline percuma ini juga bakal memberikan kita bonus selain daripada personal enrollment yang kita lakukan. Hebat! Memang sangat membantu sistem Vemmabuilder.com ini.

Sistem Vemmabuilder ini juga memberikan kita info asas tentang personal enrollee kita termasuk nama, email dan no telefon. Jadi senanglah kita rujuk jika mahu hubungi mereka dan juga bagi info-info penting tentang Vemma.

Dan, apa yang menarik lagi sekiranya anda join Vemma bersama saya di bawah kumpulan VSomebody, anda akan dapat extra percuma sistem followup bahasa Melayu yang dimiliki oleh kumpulan Vemma paling aktif Malaysia ini. Lihat, anda dapat 2 sistem yang membantu sekaligus jika join Vemma bersama saya. Maka, kerja anda bertambah mudah.

Maka tak hairanlah kenapa setiap masa ada sahaja ahli baru dalam bisnes Vemma ni. Sistem yang hebat yang membantu. Takkan nak sia-siakan peluang hebat ni. Siapa nak kerja susah beb.

Kerja smart, hasil lumayan!

No comments:

Post a Comment