X PERLU JUAL BARANG....X PERLU JUMPA ORANG!
HALAL DAN LUMAYAN.

Saturday, June 26, 2010

LUMAYAN

Dalam keadaan ekonomi yang tak stabil sekarang ini, mampukah kita mencapai impian untuk menjadi kaya, senang dan bebas kewangan dengan memperolehi pendapatan sehingga mencecah 6 angka sebulan (pada masa depan)? Jika kita bukan dari keturunan bisnesman atau dari keluarga jutawan, perkara itu mungkin mustahil.

Untuk mendapat pendapatan seperti itu mungkin boleh, tetapi mengambil masa yang terlalu lama. Jika anda bermain politik dan dapat projek bernilai jutaan ringgit, itu tiada masalah. Saya hari ini bercakap sebagai kapasiti orang-orang biasa seperti kita.

Mampukah?

Dengan adanya perniagaan VeMMA, semuanya bukan mustahil…insya-Allah.
Pertama sekali saya ingin mengucapkan syukur kepada yang Maha Esa, kerana limpah kurnianya ramai ahli-ahli VSomebody dapat memperolehi kesenangan di VeMMA Online Business. Walaupun baru setahun di Malaysia, namun kita dapat melihat masa depan yang gemilang bersama VeMMA.

VSomebody Group ingin sekali mengajak semua untuk bersama-sama menikmati apa yang kita kecapi hari ini. Tidak susah, cuma perlu kesabaran dan ketekunan untuk belajar selok belok online business ini. DiVSomebody Group, kami akan tunjukkan segala rahsianya dan menjanjikan pulangan yang munasabah serta lumayan dalam masa beberapa bulan. Dengan syarat, anda perlu ikut apa yang disyorkan. Its win-win situation. Jika anda untung, saya juga untung.

VSomebody Group ingin sekali melihat lebih ramai di kalangan rakyat Malaysia berjaya. Sebab itu setelah berfikir panjang, VSomebody Group membuat satu langkah dan formula,, supaya lebih ramai lagi mendapat keuntungan.

Sebelum itu, mari kita lihat dahulu apakah dan kenapa VeMMA Online Business?
Kenapa kita memilih VeMMA Online Business ?

1) Sistem autorespondernya yang bekerja untuk kita. Kita hanya promosikan website sahaja. Selebihnya dibuat oleh sistem bagi pihak kita.

2) Terus ke target market. Orang akan mencari kita di dalam perniagaan ini. Kita tidak perlu mencari orang. Dan apabila prospek berminat, kita hanya akan bekerjasama/mengajar mereka yang betul-betul serious sahaja. Jimat masa, phone bil, petrol dan wang !

3) Mendapat kelulusan daripada kerajaan dan product kita di sahkan HALAL.

4) VeMMA membeli bangunan sendiri untuk kemudahan kita bersama WiFi yang berharga lebih RM1Juta. Ini adalah office kita. Ini menunjukkan VeMMA serious untuk bangunkan pasaran di Asia. Kita adalah yang terawal. Di USA dan Eropah, vemma telah berada di sana selama 15 tahun.

Jom kita lihat (sebenarnya ramailagi) orang-orang yang telah berjaya di Vemma:




No comments:

Post a Comment