X PERLU JUAL BARANG....X PERLU JUMPA ORANG!
HALAL DAN LUMAYAN.

Friday, July 9, 2010

BONUS! BONUS! BONUS!

Bagaimana kami di Vemma mendapat bonus? Ada yang dapat kecil nilainya, ada yang besar nilainya…kenapa? Ok, saya akan terangkan bagaimana dan apakah bonus-bonus di Vemma.

Di Vemma mengandungi 10 bonus + 3 bonus di Vemmabuilder , Total = 13 bonus tetapi pada kali ini saya akan terangkan hanya 2 bonus sahaja dulu. Saya tidak akan menceritakan semuanya kerana anda pening pula nanti.

Bonus-bonus di Vemma sangat lumayan dan besar-besar belaka. Mari kita berkenalan dengan dua bonus utama di Vemma:

1. Fast Start Bonus

2. Cycle Bonus



Fast Start Bonus
Bonus ini bolehlah di katakan sebagai bonus kerana anda telah mengembangkan perniagaan Vemma. Lebih mudah lagi ianya di namakan sebagai bonus tajaan.



Di Vemma, kita ada 4 Pakej Produk :



Jadual Bonus

Mungkin anda boleh faham jika lihat pada jadual bonus di atas. Kita mendapat bonus tajaan bergantung kepada Pakej mana yang kita ambil dan Pakej mana yang downline kita ambil. Katakan ;

# U mengambil Single pack, A mengambil Single pack, U akan dapat RM38

# U mengambil Single pack, A mengambil Double pack, U akan dapat RM76

# U mengambil Double pack, A mengambil Single pack, U akan dapat RM38

# U mengambil Single pack, A mengambil Silver pack, U akan dapat bonus RM456

# U mengambil Silver pack, A mengambil Ultimate pack, U akan dapat bonus RM950

dan begitulah seterusnya…. saya rasa anda faham.TETAPI ada yang lebih best jika;

# U mengambil Ultimate pack, A juga mengambil Ultimate pac, U akan dapat bonus RM1520. (Besar tu 42% dari harga Pakej produk). Jadi ambillah Ultimate ya jika mahu bonus besar. Baca lagi tentang kelebihan Ultimate di sini.



Cycle Bonus

Cycle bonus di kira berdasarkan point yang di kenali sebagai CV (Cycle Volume).

Untuk membolehkan anda mendapatkan bonus CV (cycle bonus) anda, anda perlu cukupkan point CV di kedua-dua belah kaki dengan nisbah ;

1 cycle bonus = 180 CV di kaki 1 + 360 CV di kaki 2

atau

1 cycle bonus = 360 CV di kaki 1 + 180 CV di kaki 2




1 Cycle bonus = USD30.33 / RM114

Bagaimana kita boleh mendapat CV? Seperti yang saya tulis di atas, ianya adalah melalui pembelian Pakej produk samada diri sendiri atau downline kita. Setiap pakej produk memberikan CV yang berbeza. Lihat jadual bonus di atas.

Semua bonus tak perlulah diterangkan dulu nanti pening nak ingat semua. Fahamkan 2 bonus ini dahulu dan apabila kita sudah dpt 2 bonus ini, maka 11 bonus lagi akan datang dgn sendirinya

p/s - Di dalam Vemma, kita berupaya mendapat limpahan CV dan downline daripada Upline. CV di kaki 1 akan terus meningkat dan meningkat walaupun kita masih belum ada Paid Member direct line lagi kerana di berikan oleh Upline. Best kan Vemma ?

No comments:

Post a Comment